Serwisy internetowe sieci PSB
W roku 2024 serwis www.mrowka.com.pl odnotował wzrost popularności, podczas gdy www.grupapsb.com.pl zanotował lekki spadek. Łącznie ruch na obu domenach pozostał na poziomie z 2023 roku.
Liczba sesji dla serwisu Mrówka wyniosła 14,2 miliona, zaś dla Grupy 2,1 miliona. Z kolei liczba użytkowników odwiedzających te strony wyniosła odpowiednio 8,6 miliona oraz 1,6 miliona.
Najczęściej odwiedzane sekcje to:
º www.mrowka.com.pl – produkty (29%), kategorie (28%) i wyszukiwarka (14%),
º www.grupapsb.com.pl – porady (25%), produkty (21%), kategorie (17%) i wyszukiwarka (7%).
Publikacje o Grupie PSB
W 2024 r. Grupa PSB odnotowała rekordową obecność w mediach. Ukazało się niemal 30 tys. publikacji związanych brandami PSB – wzrost o 54% w porównaniu do 2023 roku. Oznacza to, że każdego dnia w mediach pojawiły się średnio 82 informacje.
Publikacje obejmowały szeroki zakres tematów związanych z branżą budowlaną, w tym zmiany cen materiałów budowlanych, wyniki sprzedaży, sytuację rynkową oraz kluczowe wydarzenia w Grupie PSB, w tym realizację strategii omnichannel. Dzięki temu Grupa PSB jest jedną z najbardziej opiniotwórczych firm w branży.
Monitoring mediów, obejmujący prasę, Internet oraz media społecznościowe, dostarcza szczegółowych danych na temat aktywności Grupy PSB w przestrzeni medialnej.
(mms)