Koniec roku to czas podsumowań oraz planowania
kluczowych celów na nadchodzący rok. W tym roku
udało nam się zrealizować wszystkie cele wyznaczone
w strategii Grupy PSB. Zrealizowane projekty przynoszą
wymierne korzyści zarówno dla Grupy, jak i dla naszych
klientów oraz partnerów biznesowych. Nasza strategia
opiera się na pięciu głównych filarach: cyfryzacji, poprawie warunków handlowych, marketingu i komunikacji, inwestycjach w zasoby ludzkie oraz optymalizacji
kapitału i finansów. Dowodem na skuteczność naszych
działań są liczne nagrody i wyróżnienia, które Grupa
PSB Handel S.A. otrzymała pod koniec roku. Jednym
z nich jest prestiżowa nagroda „Kotler Awards” w kategorii „Marka Handlowa”, przyznana po raz pierwszy
w Europie. To historyczny moment dla polskich firm
i wyjątkowe wyróżnienie na arenie międzynarodowej.
Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo na stronie 24.
W najnowszym wydaniu Głosu PSB poruszamy kluczowe tematy dotyczące izolacji stropów i podłóg na
gruncie, które mają istotne znaczenie dla efektywności
energetycznej i komfortu budynku, a także omawiamy
właściwości dobrze zaprojektowanej kanalizacji, zapewniającej ciszę i niezawodność pracy, oraz instalacji elektrycznej, wymagającej precyzyjnego wykonania. W artykule eksperci z firm Termo Organika, Pipelife i AKS
Zielonka przedstawiają rodzaje materiałów, ich właściwości oraz metody montażu – str. 2–9.
W dziale „Technologie i produkty” znajdą Państwo informacje na temat zrównoważonego budownictwa,
związane ze świadomym wyborem ekologicznych materiałów, a także przegląd nowoczesnych sieciowych szlifierek kątowych – str. 10–13.
W numerze zamieszczono również coroczne zestawienie
nowości w branży budowlanej, które zostały wprowadzone na rynek przez dostawców Grupy PSB w 2023 roku.
Prezentujemy 32 nowości rynkowe od 20 firm – str. 16–23.
Na końcu numeru znajdą Państwo relację z 7. edycji Targów Ogrodów i Dekoracji Grupy PSB (str. 23) oraz wyniki
Grupy PSB po III kwartale 2024 roku (III okładka)