Aleksandra Puzyno: Czy po 25 latach intensywnej pracy nad budowaniem pozycji firmy, praca może nadal dawać dużo satysfakcji i spełnienia?
Piotr Reguła: Obecnie mam mniej pracy, mniej nieprzespanych nocy i pracy bez dni wolnych i urlopu, ale nadal odczuwam satysfakcję z tego, że nigdy nie zmieniliśmy, nie nagięliśmy aksjomatów, fundamentów naszej działalności: uczciwości i szacunku tak wobec pracowników, jak i naszych partnerów. I po 25 latach nie musimy się niczego wstydzić. Możemy chodzić z podniesioną głową. Bardzo pozytywne uczucie, które polecam wszystkim. Dzięki temu, że od samego początku jesteśmy wierni naszym wartościom oraz dobieraliśmy partnerów nieprzypadkowych, o wysokiej pozycji rynkowej, oferujących produkty najwyższej jakości, udało się nam zbudować silną pozycję rynkową. Myślę, że współpraca ATTIC – ISOVER to doskonały przykład. Udało się nam wspólnie przez lata zbudować rynek lokalny, dla którego marka ISOVER jest synonimem jakości. Jakości, za którą trzeba zapłacić trochę więcej…
AP: To niewątpliwie wymaga edukacji Klienta?
PR: Tak, na pewno. Dużo czasu i energii poświęcamy edukowaniu: wykonawców, handlowców i naszych odbiorców hurtowych. Klientami ATTIC są w 95% wykonawcy budowlani oraz składy budowlane. Staramy się organizować szkolenia nie tylko branżowe, ale także z zakresu zarządzania firmą, aspektów księgowych, savoir vivru biznesowego, wykorzystywania nowych mediów do pracy, zarządzania czasem i zadaniami oraz wiele innych... Wiosną zorganizowaliśmy konferencję w Gliwicach dla naszych kluczowych parterów hurtowych. Formuła, którą przyjęliśmy, spotkała się z dużym zainteresowaniem.
AP: Poza działalnością edukacyjną firma angażuje się społecznie?
PR: Dla nas działalność społeczna jest
i będzie standardem wynikającym z kultury
organizacyjnej. Mamy naprawdę
dużo trafionych przedsięwzięć w tym
zakresie i zawsze staramy się wciągać i zarażać taką działalnością jak najwięcej
ludzi i firm. Kilka lat temu otrzymaliśmy
od ISOVER za wyniki sprzedażowe
narty Kamila Stocha, które przeznaczyliśmy
na aukcję. Zebrane dochody
skierowaliśmy do krakowskiej Fundacji
Mimo Wszystko Anny Dymnej. Z okazji
25-lecia ATTIC postanowiliśmy w tym
roku wesprzeć Dom Pomocy Społecznej
im. Jana Pawła II w Krakowie. Na ten
cel przygotowaliśmy koszulki, ołówki,
miarki z okolicznościowym logo „SOS
POMAGAMY”, które można kupić w naszej
firmie. Cały dochód ze sprzedaży
przeznaczymy dla podopiecznych DPS
i będzie to kwota min. 25 000 zł.
AP: Inicjatywa bardzo mi się spodobała,
dlatego sama kupiłam koszulkę i zachęcam
innych do wsparcia tej szczytnej
akcji. Na zakończenie - gdyby mógł Pan
w jednym zdaniu powiedzieć co jest dla
Pana najważniejsze we współpracy?
PR: Oczywiście silna marka, jakość produktów,
polityka cenowa i marketing to
ważne elementy współpracy biznesowej,
jednak dla mnie najważniejsi są ludzie,
którzy stoją za tą marką i z którymi zbudowałem
relacje oraz wspólne wspomnienia.
Za to cenię współpracę m.in.
z ISOVER.
AP: Dziękuję za rozmowę. Aleksandra Puzyno