70% decyzji o zakupie podejmujemy w miejscu sprzedaży pod wpływem impulsu.
My, współcześni, nie mamy czasu na dokonywanie skomplikowanych analiz i ocen.
Potrzebujemy produktu, z którego będziemy zadowoleni i po który chętnie wrócimy.
W pierwszej kolejności sięgamy po produkt, który zwraca naszą uwagę, przyciąga wzrok.
Wzrok, jako najważniejszy z naszych zmysłów, decyduje o wyborze – wyborze nie tylko produktu ale również sklepu.
1. ATRAKCYJNA DROGA ZAKUPÓW
Zaplanuj powierzchnię sklepu, aby droga zakupów była prosta, pozwoliła szybko odnaleźć szukane produkty, ale i zachęciła do wejścia w inne rejony. Nie każdy tworzy sklep od podstaw, czasami lokal należy dostosować, aby był atrakcyjnym miejscem sprzedaży. Najpierw trzeba określić, co będzie kluczowym asortymentem – na podstawie planu sklepu i rodzaju asortymentu planista Stalco wykona wizualizację przestrzeni sklepowej. Dzięki temu możesz zobaczyć, ile przestrzeni zajmie wybrany asortyment, jak trzeba poustawiać regały, biorąc pod uwagę istniejące okna, drzwi na zaplecze, słupy lub inne miejsca, których nie można przysłonić z różnych względów. Upewnij się, że realizacja inwestycji będzie zgodna z twoimi wyobrażeniami. Ścieżkę zakupową uporządkuje zaplanowany system regałów Stalco, dostosowany do eksponowania sprzedawanych produktów. Dostawcy często proponują rozwiązania do ekspozycji swoich towarów, jednak są to regały różnej wysokości, szerokości i koloru. Najlepiej sprawdzą się regały komplementarne, identyczne w całym sklepie, których system ekspozycji sprawdzi się do każdego sprzedawanego przez Stalco produktu. Dobry system powinien być tak elastyczny, by mieć możliwość ekspozycji różnorodnych artykułów, zarówno odzieży, osprzętu do elektronarzędzi, jak również zamocowań, chemii, itp. Powinien także pozwolić na ekspozycję towarów różnych producentów. System ekspozycji Stalco pozwala na maksymalne wykorzystanie powierzchni. Wybierasz w 3 rodzajach wysokości regałów, decydujesz o tym, pod jaki asortyment je wykorzystać, a w razie zmiany planów, łatwo je przestawić w inne miejsce przenosząc zawieszane elementy wraz z towarem. Możesz też skorzystać z gotowych, ułożonych, dopasowanych do twoich wymagań konceptów osprzętu do elektronarzędzi czy malarsko -budowlanego.
2.WYJDŹ DO KLIENTA
Zapraszaj na spotkania i szkolenia. Daj szansę wypróbować produkty, zanim klient podejmie decyzję – niech będzie pewny, ze podjął właściwą. Pochwal się nowościami w twojej ofercie – pokaż, że idziesz z duchem czasu, a nowe produkty potrafią ułatwić pracę. Stalco chętnie pomaga w organizacji dni otwartych i szkoleń dla wykonawców. Na naszym stoisku masz możliwość oglądnąć i przetestować narzędzia i produkty, które wymagają specjalistycznej obsługi, porównać produkty tańsze i droższe, doświadczyć, jak działają nowości. Chętnie doradzimy w wyborze, gdy wahasz się z decyzją.
3. BĄDŹ TAM, GDZIE PRODUKT
Reklamuj się na produktach, które sprzedajesz lub kupujesz. Wybieraj przy tym dobrej jakości produkty, bo będziesz je firmował swoją twarzą. Trafią one bezpośrednio tam, gdzie powinna trafić twoja reklama – do miejsca w którym używane są produkty i przebywają twoi klienci. Logo swojej firmy możesz umieścić na odzieży roboczej lub narzędziach – kurtkach, bluzach, miarach, poziomnicach. Stalco oferuje w tym zakresie szeroki wachlarz produktów i różne metody nanoszenia logo. Szczególnie specjalizujemy się w odzieży roboczej, której znakowanie możesz wykonać na 4 sposoby, w zależności od materiału i przeznaczenia. Wyróżnij się na rynku i zainwestuj w profesjonalne produkty Stalco opatrzone logo twojej firmy.