Centrala Grupy PSB od lat ma największą w skali kraju ofertę asortymentową – do dyspozycji partnerów jest ok. pół miliona pozycji towarowych pochodzących od niemal 500 dostawców – liderów w swoich branżach. Oferta ta stanowi pełne spektrum do zaopatrzenia dowolnej inwestycji budowlanej, a także wszystkiego co niezbędne jest w utrzymaniu domów i ogrodów. W 2022 r. został uruchomiony marketplace Mrówka, w ramach witryny www.mrowka.com.pl. Jest to platforma e-commerce za pomocą której partnerzy sieci PSB mogą sprzedawać produkty ze swojej oferty klientowi internetowemu. Unikalny model sprzedaży poprzez platformę wielostronną jaką jest marketplace PSB, w 2023 pozwolił już ponad 120 placówkom PSB na prowadzenie handlu online, korzystając z narzędzi marketingu-mix całej Grupy PSB.
Sprzedaż materiałów budowlanych od wielu lat charakteryzuje się naturalną sezonowością. Jaka była dynamika sprzedaży i cen w poszczególnych grupach asortymentowych w I kwartale 2023 r., mogą Państwo dowiedzieć się z opracowaniem na III okładce numeru.
Czytelnikom, którzy planują zająć się ogrodową architekturą polecam opracowanie pt. „Ogrodowa architektura – jak o nią zadbać?”. Eksperci z firmy: BOSCH, KARCHER, ŚNIEŻKA i AKZO NOBEL podpowiadają jakie zastosować elektronarzędzia, narzędzia oraz środki do odnawiania, zabezpieczania powierzchni drewnianych i metalowych w ogrodzie – str. 4–14.
Dział „Technologie i produkty” zawiera porady dotyczące m.in. wyboru produktu do wykonania posadzek, wodoodpornych paneli laminowanych czy listew przypodłogowych MDF oraz zastosowania nowego systemu ogrzewania podłogowego – str. 19–24.
Informacje o nowo otwartych placówkach PSB przez partnerów Grupy znajdą Państwo w dziale „Z życia Grupy PSB” na str. 24