Ze względu na pandemię, największe targi branżowe Grupy PSB odbyły się również w formie on-line. Podczas których partnerzy Grupy PSB nie ruszając się z biura mogli zawrzeć kontrakty biznesowe o łącznej wartości 328 mln zł.
Dotychczasowe edycje targów odbywały się w przestronnych halach wystawienniczych lub salach hotelowych. W okresie pandemii po raz trzeci targi branżowe PSB, dzięki pionierskiej formie mogły odbyć się on-line. Wymagało to stworzenia innowacyjnej platformy internetowej, łączącej wystawców (dostawców Grupy) ze zwiedzającymi (partnerami PSB). Poprzez platformę odbywało się składanie i akceptowanie zamówień targowych bezpośrednio ze swoich biur.
Nowa formuła Targów PSB przełożyła się
na wzrost średniej wielkości zamówienia
o ponad 30% w stosunku do targów
zeszłorocznych. Dodatkowo uczestnicy
Targów znacząco zaoszczędzili duże
kwoty związane z podróżą i noclegami
wieloosobowych ekip, a w przypadku
wystawców kosztowną budową stoisk.
19 Targi Grupy PSB odbyły się 3–5 marca
2021 r. w których udział wzięło 237 wystawców
oraz 373 partnerów PSB, którzy
zarezerwowali 14,5 tys. wideo-spotkań.
Podczas negocjacji handlowych partnerzy
zawarli 13,8 tys. kontraktów na łączną
kwotę 328 mln zł.
Targi on-line z pewnością nie zastąpią
tradycyjnej formuły spotkań Grupy PSB,
ale w przyszłości staną się jej istotnym
uzupełnieniem.