Pierwszy numer dwumiesięcznika „Głos PSB” ukazał się w 2001 roku. W ciągu tych dwóch dekad, wraz ze zmieniającym się rynkiem i rozwojem technologicznym, wydawnictwo ewoluowało zarówno pod względem zakresu poruszanych tematów jak i graficznym, powstała również jego wersja elektroniczna www.glospsb.pl. Działalność Grupy PSB, oprócz współpracy biznesowej pomiędzy producentami materiałów, partnerami sieci PSB i ich klientami, opiera się również w dużej mierze na transferze wiedzy, którą staraliśmy się Wam dostarczać za pośrednictwem wydawnictwa branżowego „Głos PSB”. W ponad 120 numerach przekazaliśmy dużo cennych i ciekawych porad budowlano-remontowych, informacji o nowościach rynkowych oraz o sytuacji w naszym sektorze. Pomimo trudnej sytuacji epidemiologicznej nie zwalniamy tempa i pracujemy nad kolejnymi numerami. W imieniu wydawcy i redakcji pisma serdecznie dziękuję wiernym czytelnikom, producentom, parterom sieci PSB oraz osobom współpracującym, za to, że jesteście z nami. Budowa domu to ogromne wyzwanie. Dlatego też inwestorom planującym lub rozpoczynającym budowę domu polecam artykuły pod zbiorczym tytułem „Jakie wybrać materiały ścienne i zaprawy murarskie do budowy domu?”. Na str. 2–13 specjaliści z firm: H+H Polska, XELLA Polska, LEIER Polska, BRUK-BET i SOLBET podpowiadają jak murować z betonu komórkowego, silikatów, ceramiki i płyt wielkowymiarowych oraz jaką zastosować zaprawę murarską (zwykłą czy do cienkich spoin). Dział „Technologie i produkty” zawiera dużo cennych porad związanych m.in. z efektywną budową, z wykorzystaniem kompleksowych systemów budowy, z montażem zamocowań oraz z izolacją poddasza i ścian działowych wełną skalną – str. 14–33. Na końcowych stronach numeru znajduje się opracowanie pt. „Trzy łyki budowlanej statystyki” oraz relacja z 19 Targów Grupy PSB, które odbyły się w formie on-line. Zaś na III okładce przedstawiam analizę rynku dot. dynamiki sprzedaży i trendów zmian cen materiałów w ciągu dwóch miesięcy bieżącego roku.