Odpowiednio wczesne przygotowanie się placówek handlowych do sezonu jest
kluczem do uzyskania dobrych efektów sprzedażowych. Dlatego też Grupa PSB
organizuje targi dla swoich partnerów: wiosną i jesienią. Po to by firmy
handlujące mogły odpowiednio wcześnie zakontraktować potrzebne materiały na dany
sezon u dostawców Grupy. Dzięki temu klienci mają dostęp do szerokiej gamy
produktów, potrzebnych chociażby wiosną w ogrodzie czy wokół domu. O efektach
jesiennych targów, dynamikach sprzedaży i cen materiałów budowlanych oraz do
domu, ogrodu, w ciągu pierwszych 2 miesięcy br., przeczytają Państwo na III
okładce. Natomiast o wiosennych kontraktach zawartych podczas 17 Targów PSB
dowiedzą się Państwo z relacji na str. 48–49.
Osobom, które planują większy remont lub docieplenie domu, polecam zapoznanie
się z artykułami dt. termomodernizacji domu, dzięki której można zmniejszyć
rachunki za zużycie energii potrzebnej do ogrzania (lub chłodzenia) budynku i
podgrzania wody. Jak prawidłowo wykonać termomodernizację domu radzą eksperci z
firmy: Termo Organika, Rockwool, Isover i Ursa w „Temacie numeru” na str. 4–17.
Jak z termomodernizacją i codzienną praktyką radzą sobie wykonawcy z Piotrkowa
Trybunalskiego piszemy w fotoreportażu na str. 18–19.
Z kolei dział „Technologie i produkty” zawiera cenne porady związane z
systemowym ocieplaniem, z odnawianiem elewacji, budowaniem domów z bloczków
silikatowych czy też z wyborem funkcjonalnej i ciepłej bramy garażowej – str.
20–35. Dodatkowo prezentujemy nowości produktowe na str. 36–43. Na końcowych
stronach numeru zamieszczamy informacje o inwestycjach naszych partnerów, które
miały miejsce początkiem tego roku (str. 47) oraz relacje ze szkoleń
podnoszących kwalifikacje zawodowe wykonawców i kadry handlowej w sieci PSB –
str. 50-51. Na ostatniej stronie znajduje się relacja z jubileuszowego Balu dla
najlepszych klientów uczestniczących w programie „Buduj z PSB” w 2018 r.