W pierwszym numerze „Głosu PSB”, jak co roku, piszemy o ocenie sytuacji w branży
budowlanej w minionym roku oraz podajemy ogólną prognozę, co budowlaną społeczność
może czekać w rozpoczynającym się właśnie sezonie. Warto o tym przeczytać
w artykule „Dokąd zmierza rynek” Mirosława Lubarskiego – dyrektora marketingu
Grupy PSB S.A. (str. 22–24).
Mamy nadzieję, że większa liczba pozwoleń oraz rozpoczętych budów przełoży się na
większy ruch w handlu i wykonawstwie budowlanym. Tego życzymy na nadchodzącym
sezonie wszystkim producentom, sprzedawcom i wykonawcom.
O tym jak kształtuj się sytuacja w budownictwie mieszkaniowym (indywidualnym
i deweloperskim) przeczytać można w opracowaniu pt. „Budownictwo mieszkaniowe
w sezonie 2017”, polecam także artykuł pt. „Kto będzie w Polsce budował domy?
(str. 25–28).
Od wielu lat obserwujemy lepszą sytuację w segmencie związanym z remontami oraz
utrzymaniem domów. Tym klientom eksperci z firmy: Rovese, Swiss Krono, Stegu,
Kreisel i Baumit przedstawiają w „Temacie numeru” rodzaje, właściwości, sposoby
montażu płytek i paneli podłogowych oraz doradzają jaką zastosować chemię budowlaną,
aby finalny produkt cieszył oko inwestora – str. 4–16.
Zachęcam również do przeczytania rad firmy Kreisel nt. „Montażu płytek w pomieszczeniach
o podwyższonej wilgotności” oraz fotoreportażu jak „Wykonawcy budowlani
z Wadowic” radzą sobie m.in. z okładzinami wewnętrznymi (str. 17–20).
Na ostatnich stronach numeru (29–31) zwracamy uwagę na najważniejsze wydarzenia
u naszych partnerów, które miały miejsce na przełomie roku 2016/2017.
Ruszył kolejny sezon szkoleń podnoszących kwalifikacje kadry handlowej w sieci PSB.
W ciągu niespełna 3 miesięcy, w 64 szkoleniach udział wzięło aż 1000 osób. Niewątpliwie
jest to największa akcja szkoleniowa w Polsce. Fotorelacje z wybranych spotkań
prezentujemy na stronie 32.