Oglądalność serwisów internetowych PSB oraz publikacje w mediach o Grupie w 2022 roku

luty 2023

Serwisy internetowe sieci PSB

Oba serwisy Grupy PSB www.mrowka.com.pl oraz www.grupapsb.com.pl wykazywały w 2022 roku stabilny wzrost popularności. Liczba sesji dla serwisu Mrówka wyniosła 12 milionów, zaś dla Grupy prawie 3,2 miliona. Z kolei liczba użytkowników odwiedzających te strony wyniosła odpowiednio prawie 7,9 miliona oraz 2,6 miliona. Odwiedzający stronę www.mrowka.com.pl w przeważającej części przeglądali działy z produktami (57% sesji), zaś odwiedzający www.grupapsb.com.pl strony z poradami (31%) oraz działy z produktami oraz ofertami dostawców (razem 42%). Rok 2022 to przede wszystkim uruchomienie platformy do sprzedaży online – Marketplace Mrówka. Pod koniec roku 82 placówki skorzystały z możliwości uruchomienia sprzedaży online wzbogaconej o dostawy kurierskie oraz płatności internetowe. Moduł do zakupów internetowych wiązał się z całkowitą przebudową witryny oraz z nowym sposobem prezentacji oferty produktowej w punktach. Marketplace Mrówka rozwija się dynamicznie, co miesiąc przyłączają się do niego kolejni partnerzy PSB, stwarzając tym samym rozbudowaną platformę do zakupów online dla naszych klientów.

Publikacje o Grupie PSB W 2022 r. ukazało się prawie 22,5 tys. publikacji związanych z PSB (wzrost o 64% w stosunku do 2021 r.). Przeciętnie każdego dnia media publikowały ok. 62 informacji o PSB. Ze względu na dynamiczne zmiany cen materiałów budowlanych w 2022 r., Grupa PSB dostarczała do mediów liczne analizy i komentarze i stała się jedną z najbardziej opiniotwórczych firm na rynku. Wśród opublikowanych przez media ogólnokrajowe jak i regionalne najwięcej było publikacji z wypowiedziami i opiniami ekspertów z centrali Grupy PSB m.in. na temat: trendów zmian cen materiałów budowlano-remontowych i ich dostępności na rynku, wyników sprzedaży czy sytuacji rynkowej wynikającej m.in. z wysokiej inflacji, wzrostów cen energii, gazu, paliw czy wzrostu kosztów pracy. Szczegółowych danych dostarcza Grupie monitoring mediów dot. aktywności w prasie, Internecie oraz w social mediach.

(mms)

Poprzedni

Coraz większe znaki zapytania BUDOWNICTWO MIESZKANIOWE W SEZONIE 2023

Coraz większe znaki zapytania BUDOWNICTWO MIESZKANIOWE W SEZONIE 2023
Następny
SIKA - hydroizolacje i kleje do płytek

SIKA - hydroizolacje i kleje do płytek

123