PUBLIKACJE O GRUPIE PSB
W 2019 r. w sumie ukazało się ponad 21,6 tys. publikacji związanych z PSB (wzrost o 35% w stosunku do 2018 r.) – każdego dnia media publikowały 59 informacji.
Od lat Grupa PSB dzieli się z mediami swoimi analizami, poglądami i prognozami dt. rynku budowlanego. Udziela dziennikarzom informacji o sytuacji rynkowej, trendach zmian cen materiałów budowlanych oraz o tym co dzieje się w sieci placówek składów i sklepów Mrówka.
Szczegółowych danych dostarcza Grupie monitoring mediów dt. aktywności w prasie oraz w serwisach internetowo-społecznościowych, których udział rośnie najszybciej – w 2019 r. wzrósł o 38% w stosunku do 2018 r. – wykres.
SERWISY INTERNETOWE SIECI PSB
Cały 2019 rok, głównie za sprawą działań SEO jak i kampanii reklamowych z dostawcami PSB, był okresem wzrostu popularności
serwisów www.mrowka.com.pl oraz www.grupapsb.com.pl. Liczba sesji dla serwisu Mrówka wyniosła 7,5 miliona (+55%
vs 2018) oraz dla Grupy 1,9 miliona (+80% vs 2018). Z kolei liczba użytkowników odwiedzających te strony wyniosła odpowiednio
prawie 4,9 miliona (+53% vs 2018) oraz 1,4 miliona (+81% vs 2018). Odwiedzający stronę www.mrowka.com.pl w przeważającej
części przeglądają strony z produktami (71%), zaś odwiedzający www.grupapsb.com.pl zarówno produkty jaki i porady
(razem 73%).
Najważniejszym usprawnieniem, z którego mogą korzystać internauci jest możliwość sprawdzenia dostępności produktów
w coraz większej liczbie sklepów PSB Mrówka – aż 11% odwiedzających stronę korzysta z tej możliwości. Trwają intensywne
prace nad wprowadzeniem tej funkcjonalności w składach PSB i placówkach PSB Profi.
(mms)