Dlaczego warto zostać partnerem Grupy PSB?

Oferta handlowa

Grupa PSB oferuje najszerszy w Polsce asortyment materiałów budowlanych – 440 tys. pozycji asortymentowych pochodzących od 550 dostawców, liderów w swoich branżach. Gotowe warunki handlowe eliminują potrzebę osobistych negocjacji przez Partnerów – oszczędność czasu nawet do 50%.

440 tys.

pozycji asortymentowych

550

dostawców – krajowych liderów w swoich branżach

50 %

oszczędności czasu na negocjacjach warunków handlowych przez kierownictwo Partnera

Logistyka

Centrala Grupy PSB w celu zapewnienia sprawnej logistyki dostaw materiałów do swoich Partnerów dysponuje dwoma Centrami Logistycznymi. Jedno zlokalizowane jest w centrali w Wełczu k./Buska Zdroju (woj. świętokrzyskie) i ma powierzchnię 10 tys. mkw. Drugie Centrum Logistyczne w Wąbrzeźnie (woj. Kujawsko-Pomorskie) dysponuje powierzchnią 18,6 tys. m2 oraz utwardzonym placem o powierzchni ponad 18 tys. m2.

2 centra logistyczne

południe i północ naszego kraju

29 tys. mkw.

łączna powierzchnia Centrów Logistycznych

Centra logistyczne

WEŁECZ

10 tys. mkw

WĄBRZEŹNO

19 tys. mkw

Wsparcie partnera – marketing, doradztwo, szkolenia

Grupa PSB tworzy jedne z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku polskim w branży dystrybucji materiałów budowlanych, dzięki prowadzonym ogólnopolskim kampaniom reklamowym w mediach. Znajomość i zaufanie marki przyczynia się do zwiększenia lojalności wśród klientów. W 2023 r. znajomość marki Grupy PSB deklarowało ok. 60% Polaków, sieci PSB Mrówka aż 76%, placówek PSB Profi 43%.

Deklarowana znajomość marek PSB w 2023 roku wśród polskich respondentów:

Grupy PSB

60%

sieci PSB Mrówka

76%

placówek PSB Profi

43%

Grupa PSB, korzystając z efektu skali, od wielu lat nabywa taniej nie tylko materiały budowlane, ale również inne środki i usługi niezbędne do funkcjonowania hurtowni i sklepu.

Grupa oferuje:

  • specjalne warunki na zakup: paliwa, energii, telefonów, sprzętu i technologii IT, samochodów, wózków widłowych, wyposażenia placówek – regałów, systemów kasowych itp.;
  • ogólnopolski marketing – kampanie promocyjne, medialne, program telewizyjny z lokowaniem produktu, własne publikacje poradnikowe, czasopismo „Głos PSB” , portale poradnikowe;
  • targi wewnętrzne umożliwiające zawieranie specjalnych kontraktów z dostawcami PSB, co buduje przewagę cenową w stosunku do lokalnych konkurentów;
  • prowadzi komunikację handlową i marketingową z wykorzystaniem poczty elektronicznej oraz własnych wydawnictw.
  • usługi doradcze audytorów w zakresie prowadzenia placówek;
  • cykliczne autorskie szkolenia podnoszące kwalifikacje zarządu, właścicieli i pracowników firm, m.in. z zakresu standardów obsługi, technik sprzedaży, produktowe.

Na stronie www, w Raporcie Rocznym Grupy PSB Handel S.A. za rok 2023,  przedstawiamy kluczowe wyniki finansowe, osiągnięcia operacyjne wynikające z przyjętej strategii Spółki.

W ramach założonej strategii na lata 2023-2025, opierającej się na 5 filarach: cyfryzacji, warunkach handlowych, marketingu i komunikacji, zasobach ludzkich oraz kapitale i finansach, zostało powołanych i zrealizowanych 76 projektów strategicznych, które przyczyniły się do rozwoju i umocnienia pozycji Grupy PSB na rynku.

https://raportroczny2023.grupapsb.com.pl/

Raport Roczny Grupy PSB Handel S.A. za 2023 rok