Wzrosły przychody właściciela Mrówki2007-10-31

Grupa Polskie Składy Budowlane SA (PSB), do której należy sieć siedemnastu marketów budowlanych Mrówka, osiąga coraz lepsze wyniki finansowe - dowiedział się Retailnet.pl.

- W pierwszych ośmiu miesiącach tego roku odnotowaliśmy znacząco lepsze przychody ze sprzedaży w całej grupie. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku wzrosły one o około 50 proc. - powiedział Mirosław Lubarski, dyrektor marketingu PSB SA. Z wyliczeń firmy wynika, że dynamika przychodów w drugiej połowie tego roku będzie nieco niższa.

Polskie Składy Budowlane działają jako grupa zakupowo-sprzedażowa konsolidująca małe i średnie firmy handlujące materiałami budowlanymi. Do grupy oprócz sklepów budowlanych Mrówka należą również 253 hurtownie z materiałami budowlanymi. W tym roku Grupa Polskie Składy Budowlane SA zamierza otworzyć jeszcze cztery markety budowlane Mrówka w miejscowościach: Busko-Zdrój (woj. świętokrzyskie), Pułtusk k. Warszawy, Wieluń (woj. łódzkie) oraz Parczew (woj. lubelskie). Koszt otwarcia jednej placówki z materiałami budowlanymi i wszystkim, co jest potrzebne do wykończenia domu i mieszkania, to około 2,5 min zł.

(KK)

Źródło: Supermarket Polska