Na półmetku – realizacja strategii GRUPY PSB2024-09-24

Grupa PSB, jako największa w Polsce sieć składów materiałów budowlanych oraz sklepów Dom i Ogród pod nazwą PSB Mrówka, z sukcesem realizuje swoją strategię rozwoju.

W RAMACH STRATEGII na lata 2023–2025 Grupa PSB przygotowała kluczowe projekty strategiczne mające na celu wzmocnienie jej pozycji rynkowej i długofalowy rozwój. Na półmetku działań osiągnięto znaczące efekty, szczególnie w cyfryzacji i standaryzacji. Wdrożono m.in. optymalizację kosztów, automatyzację procesów back office, rozwinięto nowoczesne portale oraz aplikacje webowe i mobilne. W obszarze warunków handlowych poprawiono zarządzanie kategoriami produktowymi. W marketingu zrealizowano kampanię reklamową pod hasłem WSZYSTKO, mającą integralne elementy tak dla sieci składów budowlanych, jak dla sklepów detalicznych PSB Mrówka. Dodatkowo placówki PSB otrzymały kompleksowe rozwiązania marketingowe do wdrażania w lokalnych oddziałach w myśl hasła „myślimy globalnie, działamy lokalnie”. To pozwoliło na zwiększenie rozpoznawalności marki PSB do ponad 60%, a marki Mrówka do 76%. Inwestowano także w rozwój pracowników poprzez szkolenia, programy motywacyjne oraz stworzenie atrakcyjnych warunków pracy.

Źródło: Forbes