Jesienne Targi Grupy PSB okazały się prawdziwym sukcesem,
osiągając rekordowe wyniki. Wydarzenie przyciągnęło ogromną liczbę uczestników:
partnerów handlowych PSB i dostawców. Dzięki zróżnicowanej ofercie produktowej
oraz atrakcyjnym warunkom zakupu, targi stały się platformą dla wielu owocnych
transakcji. Centrala Grupy PSB podkreśla, że tegoroczna edycja przekroczyła
oczekiwania zarówno pod względem frekwencji, jak i wartości zawartych
kontraktów, co świadczy o rosnącym znaczeniu wydarzenia w branży budowlanej i wykończeniowej o tej porze roku.
10. edycja Jesiennych Targów Grupy PSB odbyła się tradycyjnie online, w dniach 4-5 września, umożliwiając uczestnikom spotkania na platformie Zoom. W wydarzeniu wzięło udział ponad 360 partnerów sieci PSB, którzy negocjowali z 85
dostawcami. W efekcie podpisano ponad 6700 kontraktów o łącznej wartości 224
mln zł, o 17% wyższej niż rok temu.
Jesienne Targi PSB nie tylko wzmacniają relacje biznesowe, ale
także zapewniają solidne przygotowanie do realizacji obsługi klienta na
lokalnych rynkach. Wnioski z tegorocznych negocjacji sugerują, że branża
budowlana ma przed sobą optymistyczne perspektywy.
Potwierdzają to również dane GUS. W ciągu pierwszych siedmiu
miesięcy 2024 roku wydano 170 tys. pozwoleń na budowę mieszkań, co oznacza
wzrost o 30% (39 tys. więcej) w porównaniu z analogicznym okresem roku
ubiegłego. Rozpoczęto również budowę 142 tys. mieszkań – o 40% więcej niż w 2023 roku (wzrost o 41 tys.).
Marzena Mysior-Syczuk
Senior Public
Relations Specialist
Grupa PSB Handel S.A.
Grupa PSB
Grupa PSB Handel S.A. (centrala) z siedzibą w Wełczu
k./Buska-Zdroju, działa na rynku od ponad 25 lat. Grupa PSB jest największą i najszybciej rozwijającą się
siecią hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród w Polsce.
Obecnie Grupa zrzesza ponad 400
małych i średnich, rodzinnych firm z terenu całej Polski, które prowadzą handel w 287 składach budowlanych, w 373 marketach PSB Mrówka oraz w 78 placówkach
handlowych PSB Profi. W punktach tych pracuje ok. 14 tysięcy osób.
Łączne przychody
partnerów PSB ze sprzedaży materiałów budowlanych oraz do domu i ogrodu, w 2023
r. osiągnęły poziom blisko 9 mld zł, co stanowi ok. 18% udziału w krajowym
rynku dystrybucji materiałów budowlanych. Zaś przychody Grupy PSB Handel S.A. (centrali) wyniosły 3,9 mld zł. Wg badań w 2023 roku dowolną
markę Grupy PSB rozpoznaje 81% respondentów: markę Grupy PSB zna 60% Polaków,
sieci sklepów PSB Mrówka 76%, a placówek PSB Profi 43%.