Od początku 2019 roku
powstało 15 Mrówek, tym samym PSB dysponuje już 300 sklepami typu dom i ogród
pod tą marką.
Nowe sklepy Mrówka zostały otwarte w następujących miejscowościach: Łoniów,
Mogilno, Łososina, Poddębice, Chmielnik, Łochów, Błażowa, Podrzecze, Gołubie,
Korsze, Łowicz, Września, Ostrów Mazowiecka, Dobre Miasto oraz Jasionówka. Do końca roku planujemy uruchomienie jeszcze kilkunastu marketów.
300. sklep Mrówka został otwarty 8 czerwca br. w Jasionówce (na
Podlasiu). Inwestorem jest Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "EJ"
Józef Janusz Zamojtuk, które od 1995 r. zajmuje się hurtową i detaliczną
sprzedażą materiałów budowlanych i rolnych. Placówka ma 570 mkw. powierzchni sprzedaży oraz ogród zewnętrzny
(250 mkw.), znajduje w niej zatrudnienie 15 osób.
Sieć PSB
Mrówka dysponuje łącznie 395 000 m² nowoczesnej powierzchni handlowej i zatrudnia ponad 5700 pracowników. Sklepy te oferują od kilkunastu do kilkudziesięciu
tysięcy produktów niezbędnych do renowacji oraz utrzymania domów, mieszkań i ogrodów. Około 3,5 miliona gospodarstw domowych, zlokalizowanych na wsiach i w małych
miastach, zaopatruje się w placówkach naszej sieci. Łączne przychody Mrówek w 2018 r. przychody
całej sieci wyniosły 2,2 mld zł i osiągnęły 20% dynamikę wzrostu.
Marzena Mysior-Syczuk
Główny Koordynator ds. PR
Grupa PSB Handel S.A.