Grupa
PSB Handel S.A. działa od ponad 25 lat na rynku dystrybucji materiałów
budowlanych i remontowych. Jest największą grupą sprzedażowo-zakupową w Polsce. W 365 składach budowlanych oraz w 360 marketach detalicznych (Mrówka) dostępne są produkty z segmentu: dom i ogród.
W
2023 r. sieć sklepów Mrówka powiększyła się o 15 nowych placówek, które zostały otwarte w następujących
miejscowościach: Miękinia, Namysłów, Oława, Radymno, Wieluń, Bisztynek,
Wieruszów, Giżycko, Lidzbark, Puck, Iłża, Sędziszów, Zblewo, Chodzież i Sierpc.
Sieć 360 sklepów PSB Mrówka dysponuje łącznie ponad 500 000 m²
nowoczesnej powierzchni handlowej i zatrudnia ponad 7800 pracowników. Sklepy te oferują od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy produktów niezbędnych do remontu,
wyposażenia oraz utrzymania domów i ogrodów. Placówki Grupy PSB zlokalizowane są w 83% powiatów w Polsce, w których zaopatruje się około 4 miliony
gospodarstw domowych.
Przychody łączne firm tworzących sieć za rok 2023 osiągnęły około
8.9 miliarda złotych, co stanowi ok. 15% rynku dystrybucji materiałów
budowlanych w kraju. Znaczącą cześć zaopatrzenia placówki Grupy realizują przez
Centralę firmy - Grupę PSB Handel SA, której przychody za 2023 r osiągnęły
pułap rzędu 4 mld zł. W 2023 roku znajomość marki Grupy PSB deklarowało ok. 60% Polaków, sieci
sklepów PSB Mrówka 76%, a placówek PSB Profi 43%.
Marzena Mysior-Syczuk
Główny Koordynator ds. Public Relations
Grupa PSB Handel S.A.