Pomimo pandemii rozwija się sieć sklepów PSB Mrówka. Od
początku 2020 roku powstało 14 sklepów, tym samym Grupa PSB dysponuje już 320 marketami
typu dom i ogród pod tą marką.
W okresie pandemii parterom
PSB trudno było realizować inwestycje. Stąd wiele z nich zostało przesuniętych
na późniejszy termin. Do końca roku planujemy uruchomienie jeszcze kilku marketów.
Nowe sklepy PSB Mrówka zostały
otwarte w następujących miejscowościach: Czersk, Dęblin, Garwolin, Krotoszyn, Leżajsk,
Lubawka, Łobez, Łyszkowice, Nowa Sarzyna, Skarżysko-Kamienna, Śrem, Trzebnica, Waganiec i Zgierz.
Sieć PSB Mrówka dysponuje łącznie 426 000 m²
nowoczesnej powierzchni handlowej i zatrudnia 6800 pracowników. Sklepy te oferują
od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy produktów niezbędnych do renowacji
oraz utrzymania domów, mieszkań i ogrodów. Około 3,5 miliona gospodarstw
domowych, zlokalizowanych na wsiach i w małych miastach, zaopatruje się w placówkach naszej sieci. W ciągu 7 miesięcy 2020 r. łączne
przychody sieci Mrówek osiągnęły 17% dynamikę wzrostu. Jest to efekt większej ilości placówek, a także znaczącego wzrostu
popytu na materiały zawiązane z indywidualnie
wykonywanymi remontami w mieszkaniach i domach.
Marzena Mysior-Syczuk
Główny Koordynator ds. Public Relations
Grupa PSB Handel S.A.