Ze względu na pandemię, największe
targi branżowe Grupy PSB odbyły się również w formie on-line. Podczas których partnerzy
Grupy PSB nie ruszając się z biura mogli zawrzeć kontrakty biznesowe o łącznej
wartości 328 mln zł.
Dotychczasowe edycje targów odbywały się w przestronnych halach
wystawienniczych lub salach hotelowych. W okresie pandemii po raz trzeci targi
branżowe PSB, dzięki pionierskiej formie mogły odbyć się on-line. Wymagało to stworzenia innowacyjnej platformy
internetowej, łączącej wystawców (dostawców Grupy) ze zwiedzającymi (partnerami
PSB). Poprzez platformę odbywało się składanie i akceptowanie zamówień targowych
bezpośrednio ze swoich biur.
Nowa
formuła Targów PSB przełożyła się na wzrost średniej wielkości zamówienia o ponad
30% w stosunku do targów
zeszłorocznych. Dodatkowo uczestnicy Targów znacząco zaoszczędzili duże kwoty związane
z podróżą i noclegami wieloosobowych ekip, a w przypadku wystawców kosztowną budową
stoisk.
19
Targi Grupy PSB odbyły się 3-5 marca 2021 r. w których udział wzięło 237
wystawców oraz 373 partnerów PSB, którzy zarezerwowali 14,5 tys. wideo-spotkań.
Podczas negocjacji handlowych partnerzy zawarli 13,8 tys. kontraktów na łączną
kwotę 328 mln zł.
Targi on-line
z pewnością nie zastąpią tradycyjnej formuły spotkań Grupy PSB, ale w
przyszłości staną się jej istotnym uzupełnieniem.
Marzena Mysior-Syczuk
Główny Koordynator ds. Public Relations
Grupa PSB Handel S.A.