Od 16 czerwca br. działają kolejne 4 sklepy PSB-Mrówka: w Bieczu (Mini-Mrówka), Gryfowi, Świdnicy i Toblicach. Obecnie sieć PSB tworzy 117 marketów Mrówka. W dniu otwarcia sklepów na klientów czekały liczne atrakcje oraz konkursy z nagrodami.
Firma Familia dokonała cichego otwarcia sklepiku Mini-Mrówka w Bieczu (woj. małopolskie) o powierzchni 200 mkw. Miasteczko liczy niespełna 5 tys. mieszkańców, zaś powiat gorlicki 100 tys. W placówce pracują 4 osoby.
115 market PSB-Mrówka ruszył w Gryfowie Śląskim (woj. dolnośląskie). Inwestorem jest firma Gradix, która specjalizowała się w sprzedaży sprzętu AGD, meblach, artykułach dekoracyjnych, wyposażeniu domów i mieszkań. Teraz do oferty doszedł asortyment sklepu Mrówka. Obecnie powierzchnia handlowa wynosi 7000 mkw., w tym sklepu Mrówka 2000 mkw., a pracują w nim 42 osoby. Miasto Gryfów Śląski liczy 7 tys. mieszkańców, zaś powiat lwówecki 47 tys.
Firma Fago z Dzierżoniowa otworzyła w Świdnicy (woj. dolnośląskie) sklep PSB-Mrówka, jest to już 116 obiekt w sieci PSB. W tym dniu Fago zaprosiło klientów do swojej kolejnej, trzeciej Mrówki w 60 tysięcznej Świdnicy. Firma działa w tym obiekcie od kilku lat, teraz zdecydowała się przejść remodeling, dzięki któremu powstało 2000 mkw. Mrówki i 400 mkw. Profi. Otwarcie sklepu poprzedziła reklama w radiu regionalnym, TV kablowej Vectra, 50 tysięcy ulotek oraz reklama na 14 billboardach.
117 sklep PSB-Mrówka rozpoczął działalność w Tobolicach, na obrzeżach Ostrołęki (woj. mazowieckie). Istniejący od 4 lat sklep państwa Agnieszki i Arkadiusza Tyszka zyskał nowe oblicze. Na powierzchni 1100 mkw., na dwóch poziomach znalazły się artykuły do domu i ogrodu. Dodatkowo, na zewnątrz został wydzielony dział ogród z roślinami, meblami i oświetleniem. Otwarcie poprzedzone było kolportażem 30 tys. sztuk gazetek, reklamą w lokalnej rozgłośni radiowej i prasie oraz kilkoma billboardami, zaś ulicami Ostrołęki przechadzały się „Mrówki” z balonami, gazetkami i słodyczami.
Marzena Mysior-Syczuk
Koordynator ds. Public Relations
Grupa PSB S.A.