Według najnowszych badań, zrealizowanych przez TNS Polska w lipcu 2016 r. (na próbie 1020 mieszkańców Polski powyżej 15 roku życia) dt. znajomości marek i reklam sieci handlowych prowadzących sprzedaż materiałów wykorzystywanych podczas prac budowlano-remontowych (wykonywanych w ciągu ostatnich 12 miesięcy) wynika, że znajomość marki Grupy PSB deklarowało ok. 42% Polaków, sieci sklepów PSB-Mrówka 52%, z placówek PSB-Profi 20%.
Nasza strona korzysta z plików cookie
Serwis korzysta z plików cookie oraz innych technologii śledzenia w celach prawidłowego funkcjonowania, wyświetlania spersonalizowanych treści i reklamy oraz analizy ruchu na witrynie żeby wiedzieć skąd pochodzą nasi użytkownicy. Możesz zarządzać plikami cookie z poziomu Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies na naszej witrynie znajduje się w Polityce Prywatności.W dowolnym momencie, możesz dokonać zmiany swojego wyboru klikając w link Polityka Cookies w stopce strony.