W ostatnim czasie Mrówka Dęblin zorganizowała dwa duże eventy promujące sklep oraz wzmacniające swoją pozycję na rynku.
Pierwszym wydarzeniem było sadzenie drzew z uczniami trzech pobliskich szkół. Akcja była przeprowadzona pod patronatem pani burmistrz, wzięło w niej udział ok. 50 uczniów i odbiła się dużym echem w społeczności lokalnej. Mrówka Dęblin była sponsorem 80 tuj, które zostały zasadzone wzdłuż ogrodzenia boiska miejskiego, przygotowała również gadgety dla uczniów i opiekunów oraz przysłała osobę w przebraniu mrówki. Uważamy, że tego typu akcje wpływają pozytywnie na postrzeganie naszego sklepu, wzmacniają więź emocjonalną z klientem oraz budują przyszłą bazę klientów.
Drugim wydarzeniem organizowanym przez sklep były 2 urodziny Mrówki połączone z obchodami dnia dziecka. Tego dnia każdy klient, który zrobiła zakupy powyżej 40 zł dostawał kupon na posiłek z grilla, klient który zrobił zakupy za 20 zł dostawał kupon na watę cukrową, popcorn lub gofra (jeśli klient był z dziećmi każde dziecko otrzymywało kupon). Dla najmłodszych klientów czekały konkursy z nagrodami oraz malowanie twarzy. Co godzinę odbywał się również konkurs paragonowy, a na koniec dnia zostało rozlosowane 10 nagród głównych, takich jak: zestaw garnków, odkurzacz czy kosiarka. Tego dnia na placu przed sklepem rozstawiło się pięciu wystawców oraz namiot z atrakcjami przygotowany przez sklep. Po mieście jeździł samochód informujący o wydarzeniu oraz chodziły maskotki z balonami.
Takie wydarzenia są bardzo ważne w promocji młodego sklepu. Był to pracowity dzień, ale ilość paragonów oraz odwiedzających osób wynagrodziła ciężką pracę włożoną w przygotowanie wydarzenia.
Poniżej przesyłam link do filmiku z losowaniem głównych nagród oraz zajawkę wrzuconą na FB w czasie trwania imprezy.