29 września br. ruszył pierwszy market budowlany PSB-Mrówka w Warszawie. Jest to już 126 Mrówka należąca do sieci Grupy PSB. Obiekt o powierzchni 1000 mkw. mieści się w dzielnicy Białołęka, przy ul. Płochocińskiej i należy do firmy Minox. Pracuje w nim 14 osób.
Otwarcie marketu poprzedziła kampania billboardowa, reklama prasowa w Super Expressie i Echo Białołęki, reklama na autobusach komunikacji miejskiej oraz w Internecie. Do potencjalnych klientów dotarło 50 tys. sztuk gazetek reklamowych.
Na uroczyste otwarcie przygotowano dla klientów wiele atrakcji: loterie z cennymi nagrodami, zabawy dla dzieci i malowanie buziek oraz pokazy i prezentacje ofert dostawców: Bosch, Soudal, Modeco, Weber, Dolphin. Pogoda dopisała, więc klienci chętnie korzystali z przysmaków przygotowanych w formie grilla na wolnym powietrzu.