W Głosie PSB w numerze 4 (VII-VIII)/2018 prezentujemy, w jakim stopniu zmieniły się ceny materiałów budowlanych oraz jaki był poziom przychodów partnerów PSB w I półroczu 2018 r., w podsumowaniu zamieszczonym na III okładce numeru.
W temacie numeru polecamy artykuł pt. „Jaką stolarkę wybrać i jak ją właściwie zamontować?”, w którym specjaliści z firm: Hörmann Polska, Wiśniowski, Velux Polska, Fakro oraz Soudal. W fotoreportażu pt. „Montaż drzwi zewnętrznych – głos fachowca” przedstawiamy wykonawców ze Słupska.
Zachęcamy do przejrzenia porad ekspertów oraz nowości oferowanych przez dostawców Grupy PSB w dziale „Technologie i produkty”.
W końcowej części numeru w dziale „Z życia Grupy PSB” piszemy o inwestycjach w sieci PSB, które nie zwalniają tempa. Od początku roku powstało 17 sklepów Mrówka i obecnie sieć liczy 285 marketów w Polsce. W tym samym czasie 7 hurtowni zostało przekształconych w nowoczesne centra budownictwa Profi, tym samym powiększając ich ilość do 61 placówek.
Głos PSB dostępny jest w wersji elektronicznej www.glospsb.pl