Ze względu na pandemię, po raz drugi targi Grupy PSB odbyły się w formie on-line. Tym razem były to Targi Ogrodowe, podczas których partnerzy Grupy PSB nie ruszając się z biura mogli zawrzeć kontrakty biznesowe na kwotę 65 mln zł.
Dotychczasowe edycje targów odbywały się w przestronnych halach
wystawienniczych lub salach hotelowych. W okresie pandemii targi branżowe, dzięki
pionierskiej formie mogły odbyć się on-line. Wymagało to stworzenia innowacyjnej platformy
internetowej, łączącej wystawców (dostawców Grupy) ze zwiedzającymi (partnerami
PSB). Poprzez platformę odbywało się składanie i akceptowanie zamówień targowych
bezpośrednio ze swoich biur.
Nowa
formuła Targów PSB przełożyła się na większą frekwencję niż we wcześniejszych
edycjach. Dodatkowo uczestnicy Targów zaoszczędzili też na kosztach
finansowych, związanych z podróżą i noclegiem.
III
Targi Ogród Grupy PSB odbyły się 1-2 grudnia 2020 r. w których udział wzięło 56
wystawców z branży ogrodowej oraz ponad 200 partnerów PSB. Partnerzy zawarli 3800
zamówień na łączną kwotę ponad 65 mln zł.
Organizacja targów ogrodowych o tej porze roku ma
przyczynić się do jeszcze lepszego przygotowania się sklepów Mrówka do sezonu
wiosennego. Jest to dobry okres do rozmów handlowych oraz ustalania harmonogramu
późniejszych dostaw.