25-27 listopada 2019 r. do Ossy k. Rawy Mazowieckiej przybyło prawie 2000 osób na coroczne konferencje dla partnerów i dostawców Grupy PSB oraz na Targi Ogród.
W II Targach Ogrodowych Grupy udział wzięło 67 wystawców - dostawców z branży ogrodowej oraz ponad 170 partnerów PSB prowadzonych sklepy Mrówka. Łącznie ponad 700 osób. Partnerzy zawarli ponad 3200 zamówień na łączną kwotę prawie 57 mln zł.
Liderami zgromadzonych zamówień byli dostawcy: Polbram, Planta, Bros, Sobex, Cellfast. Natomiast wśród kupujących największe zamówienia złożyły firmy: Omega, Sambor, Neotermo i Pagaz.
Organizacja targów ogrodowych o tej porze roku ma przyczynić się do jeszcze lepszego przygotowania się sklepów Mrówka do sezonu wiosennego. Jest to dobry okres do rozmów handlowych oraz ustalania harmonogramu późniejszych dostaw.
Podczas dwóch konferencji w Ossie (jedna dla partnerów, a druga dla ok. 200 największych dostawców Grupy PSB) zaprezentowano szereg analiz rynkowych i podsumowań wyników sieci PSB w bieżącym sezonie oraz planów na nadchodzący rok, w tym akcji marketingowych i szkoleń. Równocześnie odbyło się szkolenie dla służb księgowych w związku z istotnymi zmianami prawno-podatkowymi. Łącznie w tych spotkaniach udział wzięło prawie 1200 osób.