We wrześniu 2014 r. na antenie Telewizji Polsat ruszyła III edycja programu „Nasz Nowy Dom, prowadzonego przez Katarzynę Dowbor. Głównym sponsorem akcji jest Grupa Polskie Składy Budowlane wraz z partnerami PSB:
• Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A.
• Farby Kabe Polska sp. z o.o.
• Kronopol sp. z o.o.
• PPG Deco Polska sp. z o.o.
• Pruszyński sp. z o.o.
• Rocwool Polska S.A.
• Selena S.A.
• Tikkurila Polska S.A.
• XL-Tape-International sp. z o.o.
W każdym z 12 odcinków edycji jesiennej, widzowie mogą zobaczyć, jak w bardzo krótkim czasie, bo zaledwie w 5 dni, architekt i ekipa budowlana pod czujnym okiem kamer, prowadzi wyścig z czasem i piętrzącymi się trudnościami. Wszystko po to, aby wyremontować dom rodzinie, która bardzo tego potrzebuje.
Program ma bardzo ważny wydźwięk pro-społeczny. W każdym odcinku poznajemy losy innej rodziny. Bohaterami programu są zwykli ludzie, doświadczeni przez życie, którzy mają bardzo trudną sytuację mieszkaniową i nie są w stanie sami wyremontować swoich domów. W trakcie programu dowiadujemy się co sprawiło, że znaleźli się w takiej sytuacji. Najczęstszą przyczyną ich tragedii jest choroba, śmierć osoby bliskiej, brak pracy i rodzące się na tej bazie poważne problemy finansowe.
W III edycji programu, Grupa Polskie Składy Budowlane (właściciel marki sieci sklepów PSB-Mrówka i centrów budownictwa PSB-Profi) oraz kilku producentów materiałów budowlanych pomagają 12 rodzinom - mieszkańcom małych miejscowości z regionu Mazowsza, Mazur i Podlasia.
Przy okazji remontu widzowie mają szansę zobaczyć jakimi produktami zostały wykonane prace i jak wygląda efekt końcowy zastosowania wyrobów dostarczonych na budowę przez Grupę PSB.
Program emitowany jest w każdą niedzielę o godz. 17.45 na antenie Polsatu, do 23 listopada 2014 roku.