Grupa Polskie Składy Budowlane S.A. zdobyła tytuł "Firmy Wysokiej Reputacji" w badaniu PremiumBrand 2011.
Ocenę reputacji w PremiumBrand przeprowadzono na pięciu wymiarach: „referencje”, „atmosfera medialna”, „zaangażowanie społeczne”, „firma jako pracodawca” oraz „firma jako partner biznesowy”. Najwyższe wskaźniki Grupa Polskie Składy Budowlane S.A. otrzymała w kategoriach „firma jako partner biznesowy” oraz „atmosfera medialna”.
Badanie firm przeprowadzane jest metodą CATI, na grupie managerów największych polskich firm, N=100.
Badanie PremiumBrand jest jedynym na polskim rynku, które w tak szeroki sposób bada reputację marek wśród konsumentów i firm w otoczeniu biznesowym. Projekt prowadzony jest od 2006 roku. Wybór reputacji jako problemu badawczego wiąże się ze wzrostem wagi tego pojęcia w biznesie. Znaczenie reputacji rośnie wraz ze świadomością konsumenta, któremu nie wystarczają proste przekazy reklamowe, który oczekuje od marki głębszych wartości, takich jak etyka działań, szacunek do tradycji i wrażliwość ekologiczna.
Organizatorem PremiumBrand jest agencja MMT Management. Za realizację badania odpowiada instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC. Autorem metodologii jest profesor UW dr hab. Dominika Maison.
Wręczanie nagród odbyło się 15 czerwca br. w Warszawie. A nagrodę w imieniu Grupy PSB odebrał Mirosław Ziach.