18 września 2020 r. w Mrówce w Czarnkowie obchodzono 2-lecie powstania marketu. Ze względu na istniejące obostrzenia nie był to huczny festyn. Jednakże klienci mieli okazję skorzystać z promocji, porad technicznych udzielanych przez przedstawicieli dostawców. Były też liczne nagrody oraz nie zabrakło też poczęstunku.
Na placu znalazły się namioty firm m.in. Kreisla, Śnieżki, Stalco, Blue Dolphina. Zainteresowani klienci mogli porozmawiać o ofercie tych firm, zapytać o problemy techniczne, z którymi się spotkali, zapytać o ciekawe rozwiązania przy remoncie czy budowie domu. Ci, którzy zdecydowali się na zakupy, byli premiowani nagrodami – co godzinę 3 osoby otrzymywały prezenty za najwyższy paragon, a o 18.00 nastąpiło wręczenie trzech głównych nagród czyli huśtawki ogrodowej, grilla i basenu ogrodowego.
Płatną kampanię reklamową na Facebooku obejrzało 20 tys. osób, a to przełożyło się z kolei na dobry wynik handlowy.