Rozwija się sieć sklepów PSB Mrówka. W 2022 roku, do tej pory, powstało osiem Mrówek, tym samym Grupa PSB dysponuje już 350 marketami typu dom i ogród pod tą marką.
Nowe sklepy Mrówka zostały otwarte w następujących miejscowościach: Łańcut, Żyrardów, Pszczyna, Solec Kujawski, Zamość, Niemodlin, Garbatka Letnisko, Powroźnik.Do końca roku powstanie jeszcze 10 nowoczesnych placówek.
Sieć 350 sklepów PSB Mrówka dysponuje łącznie 496 000 m² nowoczesnej powierzchni handlowej i zatrudnia ponad 7600 pracowników. Sklepy te oferują od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy produktów niezbędnych do remontu, wyposażenia oraz utrzymania domów i ogrodów. Około 4 miliony gospodarstw domowych, zlokalizowanych na wsiach i w małych miastach, zaopatruje się w placówkach sieci.
Sklepy Mrówka zlokalizowane są głównie w miejscowościach powiatowych i gminnych. W 2021 r. przychody całej sieci detalicznej Mrówka wyniosły 3,1 mld zł. A znajomość marki deklaruje ok. 72% Polaków.