W połowie grudnia 2014 r. łączne przychody sieci marketów dom i ogród, pod nazwą PSB-Mrówka, przekroczyły 1 mld zł i były wyższe o ponad 22% od przychodów analogicznego okresu w roku 2013. Od stycznia br. sieć Mrówek powiększyła się o 31 sklepów - aktualnie funkcjonują 182 obiekty. Na przyszły rok planujemy podobne tempo wzrostu.
Markety Mrówka należą w większości do właścicieli składów budowlanych, działających pod logiem Grupy PSB i są zlokalizowane w miastkach powiatowych. Mniejsze sklepy, pod nazwą Mini-Mrówka powstają w ośrodkach gminnych.
PSB-Mrówka to najliczniejsza sieć sklepów branży „dom i ogród” w Polsce. Markety posiadają w ofercie od kilku do kilkunastu tysięcy pozycji asortymentowych. Wypełniają one dotychczasową lukę usługową w małych miejscowościach, oferując w jednym obiekcie, wszelkie produkty, niezbędne do utrzymania mieszkania, domu i ogrodu.
6 miliardów zł obrotów w całej Grupie PSB
Łączne przychody 352 przedsiębiorców tworzących Grupę PSB przekroczyły 6 miliardów zł, w tym przychody ze sprzedaży materiałów budowlanych 5 mld zł. Firmy te, będące akcjonariuszami Grupy PSB SA, są podmiotami, które działają przede wszystkim w sektorze dystrybucji materiałów budowlanych, ale część z nich to jednostki wielobranżowe. Zajmują się także produkcją wyrobów dla budownictwa, sprzedażą nawozów i węgla, prowadzą wykonawstwo budowlane oraz działalność deweloperską, a także świadczą usługi transportowe i hotelarskie.